Archieven

Ik ontvang geen mail na een bestelling

We merken dat bij bepaalde email providers de mail vanuit de webshop in de spam beland. Heb je een abonnement besteld of heb je gereserveerd voor een activiteit en ontvang je geen bevestiging? Kijk dan in de spambox/ongewenste email. Waarschijnlijk vind je hier dan de bevestigingsmail.

Plus Spaaractie

Met het Plus actie abonnement reserveert u tegen de abonnementsprijs. Bij het afrekenen kiest u voor de betaal optie “Plus actie”.  Bij het afhalen levert u uw kaarten in en betaalt u het resterende bedrag. Bij voldoende kaarten is het abonnement zelfs gratis.

Ik wil mijn bestelling annuleren

Je hebt tot 14 dagen na je bestelling het recht om deze te annuleren. Voorwaarde hiervoor is wel dat je het abonnement of de leskaart nog niet in je bezit hebt. Stuur een mail naar Info@zwembaddehorsten.nl en vermeld daarin het ordernummer dat je wilt annuleren. We zullen dan de bestelling…

Ik heb een fout gemaakt bij mijn bestelling

Als je een fout gemaakt hebt tijdens het bestellen en je hebt de bestelling inmiddels afgerond dan kun je contact opnemen met ons. Stuur een mail naar Info@zwembaddehorsten.nl met een zo duidelijk mogelijke omschrijving van het probleem. We zullen dan contact met je opnemen om het probleem op te lossen.