Picture
 

Service & Veelgestelde vragen

Het zwembad

Zwembad de Horsten
Horsten 54
9581 AB Musselkanaal

Het zwembad kent wisselende openingstijden. Bekijk hier onze actuele openingstijden.



Zwemles

Heb je al eerder een abonnement besteld en wil je deze nu uitbreiden met zwemlessen dan is dat geen probleem.

1. Bestel het zwemabonnement naar keuze
2. Geef tijdens het bestelproces aan dat je reeds eerder een abonnement hebt afgesloten en voer je order nummer van je eerdere bestelling in.
3. Ronde de bestelling (inclusief de toeslag van € 35,-) af.
4. Onze klanten service zal de oorspronkelijke order controleren en de toeslag van 
€ 35,- zal zo spoedig mogelijk aan je worden gerestitueerd.

Bestel je een gezins- of persoonsgebondenabonnement dan bieden we de zwemlessen aan tegen een gereduceerd tarief.

Neem je alleen zwemlessen af dan zijn we, om de kosten dekkend te houden, helaas genoodzaakt een toeslag van € 35,- in rekening te brengen.

De zwemlessen worden verzorgd door Zwemschool Henny de Groot uit Vlagtwedde.
Voor inhoudelijke vragen over de zwemlessen kunt u bij hun terecht.

www.zwemschoolhennydegroot.nl

Online bestellingen

Abonnementen die besteld zijn vóór 1 juni 2018 kunnen worden opgehaald bij het zwembad vanaf 2 juni 2018.

Heb je het abonnement besteld na 1 juni, dan krijg je van ons een mail wanneer je abonnement klaar ligt bij de balie van het zwembad.

Je hebt tot 14 dagen na je bestelling het recht om deze te annuleren. Voorwaarde hiervoor is wel dat je het abonnement of de leskaart nog niet in je bezit hebt.

Stuur een mail naar klantenservice@zwembaddehorsten.nl en vermeld daarin het ordernummer dat je wilt annuleren. We zullen dan de bestelling annuleren en het geld aan je terugstorten.   

Als je een fout gemaakt hebt tijdens het bestellen en je hebt de bestelling inmiddels afgerond dan kun je contact opnemen met onze klanten service.

Stuur een mail naar klantenservice@zwembaddehorsten.nl met een zo duidelijk mogelijke omschrijving van het probleem. We zullen dan contact met je opnemen om het probleem op te lossen.

Nee, de abonnementen zijn dit jaar zonder foto. De toegangscontrole zal op een andere manier plaatsvinden.

Met deze pagina proberen we je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je een vraag waarop je geen antwoord kan vinden of heb je een opmerking, suggestie of een tip om onze dienstverlening te verbeteren? We horen het graag van u!

Contact opnemen